Joga Nidra

Obucite komotnu odeću. Temperatura u sobi treba da je prijatna. Prigušite svetlo i obezbedite se od izvora uznemirujućih zvukova i neočekivanih fizičkih ometanja.

1. Lezite na leđa, lako razmaknuvši ruke od tela, a dlanove okrenite na više. Noge takođe razdvojite jednu od druge. Prilagodite položaj svog tela sve dok se ne osetite sasvim prijatno, jer za vreme joga nidre telo ne bi trebalo da se pokreće. Zatvorite oči. Dišite duboko i osećajte kako svakodnevne brige odlaze od vas.

2. Koncentrišite se na telo i osetite ga. Budite svesni celog tela.

3. Počnite kruženje svesti, mentalno putovanje kroz različite delove tela. Ponovite u mislima naziv svakog dela tela i istovremeno budite svesni tog dela tela.
(desna strana)

Palac desne šake, kažiprst, srednji prst, domali prst, mali prst, dlan, nadlanica, zglob doručja, podlaktica, lakat, nadlaktica, rame, pazuh, desni deo struka, kuk, desna natkolenica, koleno, list, skočni zglob, peta, taban, vrh stopala, palac, drugi prst, treći prst, četvrti prst, mali prst….